Saknad

Finns de av er som uttrycker otålighet över att jag inte bloggar så ofta längre. Detta tar jag som en komplimang. Mitt glesa bloggande har sina orsaker. För det första har jag fått sagt det som jag känner är viktigt. Bland annat detta om den ultraytliga samtiden som vi nu ser början på slutet av. Detta tack vare den ekonomiska krisen. Men om allt detta har jag redan skrivit. Att återupprepa mig som en korkad papegoja är inte riktigt min grej. Dessutom skulle jag dumförklara mina läsare. Som om ni inte fattade första gången. Den skiten gör redan allt för många andra bloggare.

Dessutom blomstrar mitt företag vilket är jätteroligt. Att bygga företag kräver sin tid. Så ni får hålla er till tåls. Under tiden kan jag rekommendera gamla inlägg från våren och framåt. Där går det att finna gamla godbitar.

Inga kommentarer: