Idioti

Är det bara jag som tänkt på detta om att många bloggare vidöppet berättar när dom är ute på resande fot. Visst måste väll detta vara samma sak som att ställa sig på torget och vråla ”hej hallå alla bovar och banditer nu är det fritt fram att göra inbrott i mitt hem”.

Jag vet inte, kanske är jag cynisk. Men visst är det konstigt att de kriminella inte sett potentialen i detta, ännu. Många av storbloggarna verkar ju ha det ekonomiskt förspänt. Dessutom bloggar de oanonymt vilket betyder att det är en baggis att ta reda på var de bor.

Vän av ordning reagerar kanske nu över att jag själv på denna blogg skriver om mina resor. Jag skrivet allt i efterhand.

1 kommentar:

Småbloggskommentatorn sa...

Hej! Jag har kommenterat din blogg! För att läsa, gå in på www.metrobloggen.se/bloggk

GOTT NYTT ÅR!
Småbloggskommentatorn
www.metrobloggen.se/bloggk