En paus för att lära mig kissa sittandes

Jag måste tyvärr meddela att jag tar en bloggpaus framöver. På senare tid har det varit väldigt lite att göra, varför jag haft tid över till trams, alltså bloggen. Man kan säga att jag har varit en lallare som tagit dagarna som de kommit, gjort vad som fallit mig in, plus allt annat som jag inte har gjort.

Just nu märker jag hur mina toalettbestyr kommer i kläm och det gör mig ledsen eftersom detta alltid ska ha prioritet ett. Så tillsvidare blir det inga fler blogginlägg eller annat trams, som att hänga på fik var eviga dag, tills dess jag kommit i balans. Jag behöver få vara 39 år ett tag.

Jag var rädd att jag skulle känna mig som en förlorare, en som ger upp mitt behagliga lallarliv. Nu har det gått så långt att jag inser att jag måste sätta ner foten och tvinga mig själv att öka farten.

Jag gratulerar mina läsare som nu får tid över till viktigare saker än att tvångsmässigt klicka sig in till den här skiten varje dag. Jag känner att det har blivit på tok för lite vettigt gjort den sista tiden varför jag nu sätter stopp.

Jag har haft det oförskämt bra med massor av tid över till spontanitet. Jag kan inte minnas när jag senast planerade in en aktivitet. Därför blir det nu paus från detta trams. För att hitta tillbaka till ett inrutat liv. Eller i alla fall till ett liv där jag faktiskt sitter ner och kissar.

Sköt om er så länge! Jag finns kvar, sittandes på en vattenklosett av märket Gustavsberg, nära dig.

8 kommentarer:

Anonymous sa...

Neeeeeeeeeeeeeej så kan du väll ändå inte göra mot oss trogna läsare. Snyft. Din blogg är ju min höjdpunkt under dagen.

Hoppas du snart är tillbaka.

// Camilla

Anonymous sa...

Är det någon mer än jag som ser likheterna med Blondinbellas besked till sina läsare att hon tar en paus: http://blondinbella.se

Ha, ha, ha vad kul. Bloggosfärens hittills roligaste avsked. Men vad annat kan man vänta sig av Spanarn.

Hoppas du snart är tillbaka. Henka

Anonymous sa...

NU KOMMER DU TILLBAKA!!!

snälla

Lussan sa...

Du behärskar avskedkonsten till fullo, det måste man säga. Hur sorgsna vi än alla blir måste vi ha förståelse för att du behöver få vara 39 år ett tag. Har du ingen pojkvän som kan trösta dig med en gemensam kebab också? Jag har läst i Metro att det kan verka läkande.

Bloggpausen skriker förresten efter mig också. Högt. Kom tillbaka när du är klar med 39:an och ha det så härligt stressigt.

pinglan sa...

Neeejj, inte behöver du någon paus, nu mitt i allt! Hmmm...jättetråkigt men men hoppas du snart tär tillbaka!

jenny sa...

Meeen! Varför slutar alla blogga nu???

Tommy sa...

Har du kurs i Jönköping så tar vi en kebab ihop.

Tommy

Anonymous sa...

haha ha ha ha ha vilken rolig och intelligent drift med Blondinbellas paus... KLOCKRENT!!!

Magnus