Alex Schulman - idiot

Jag har en tid följt Calle Schulman och Alex Schulmans bloggar. På senare tid har dessas gossar gått från sarkasm och ironi till förföljelse och vuxenmobbing. Detta är inte en okey gräns att överträda. Det är rent förkastligt. I synnerhet när deras målgrupp är tonåringar. Av denna anledning har jag bestämt mig för att sluta läsa dessa skitbloggar.

Det finns dock ett problem. När man en tid följt en och samma blogg uppstår efter ett tag ett behov att hålla sig uppdaterad. Det blir nästan som en drog. En mycket medveten och känd strategi från storbloggarna i fråga. Detta är samma slags psykolgi som med dokusåpor. Därför har jag helt enkelt spärrat dessa sidor i min webbläsare. I stort håller jag med det som står HÄR och det tänker jag inte vara en del av.

Inga kommentarer: