Läs inte denna dynga

I helgen när jag satt på den lokala puben som jag kommer berätta mer om i ett separat inlägg, anlände ett positivt SMS från en av er läsare. Personen undrade om bloggen var nedlagd. Så är inte fallet. Kul att ni saknar mig när jag eller Rolf inte gjort något inlägg på ett par dagar eller tre. Riktigt uppmuntrande och roligt.

Till er som önskar att jag gjorde inlägg oftare vill jag bara säga. Detta med bloggande är inte helt enkelt. Prova själva. Jag kommer vara den förste att gratulera om du lyckas värka fram ett kvalitativt inlägg per dag. Inspirationen varierar. Rätt eller fel. Jag skriver hellre sällan framför att skriva och publicera dynga bara för att hålla bloggen uppdaterad. Detta är ett obetalt fritidsintresse som inte får uppta en allt för stor del av min tid. Min belöning är era kommentarer. Utan dessa skulle bloggen bums läggas ner.

Senaste tidens publiceringar kan vara förvirrande. För att förstå och kanske uppskatta inlägg med spyor, att-göra-listor och verktyg (outfit) måste man nog besökt några av Sveriges största bloggar. Att läsa dessa ger en känsla av den totala meningslöshetens innehåll. En rätt skön känsla då mycket annat blir meningsfullt. Som att diska. Här hittar du de största boggarna.

Detta inlägg borde aldrig publicerats då det är riktigt dåligt. Jag fick inget sagt. Förlåt att jag upptog er tid med denna dynga. Jag lovar bättring.

Ha de gott // Spanarn

Inga kommentarer: